Trade regulamin

polskixat Trade to czat, w którym użytkownicy mogą wymieniać powers, dni i moce. W tym czacie musisz przestrzegać tych zasad (ogólna idea reguły jest pogrubiona). Dzięki temu jest bezpiecznym i czystym środowiskiem dla wszystkich użytkowników, którzy chcą handlować i nie obrażać się.
WSZYSTKIE REGULAMINY MAJĄ ZASTOSOWANIE DO KOMUNIKATÓW, NAZWĘ, STATUSU, STRONY GŁÓWNEJ, AVATAR, itp.
1. Polski jest jedynym językiem dozwolonym z kilkoma wyjątkami [Open]

2. Zachowuj się z szacunkiem i nie nękaj ani nie dyskryminuj [Open]

3. Szanuj pracowników grupy Trade [Open]

4. Nie żądaj wyższej rangi [Open]

5. Nie należy przesyłać niedozwolone treści [Open]

6. Nie reklamuj nie kreatywnych treści dla stron internetowych [Open]

7. Nie podszywaj się pod innych użytkowników [Open]

8. Spamowanie jest niedozwolone z kilkoma wyjątkami [Open]

9. Nie żebrać lub poprosić o darmowych produktów. [Open]

10. Fałszywe informacje i fałszywe raporty mogą skutkować banem [Open]

11. Nie zakłócaj działania czatu [Open]

12. Nie trolluj, nie wysyłaj uwag o stanie podburzającym ani nie ułatwiaj dramatyzowania [Open]

13. Sprzedawanie lub handlowanie niezwiązanymi ze sobą towarami w Handlu jest niedozwolone z kilkoma wyjątkami [Open]

14. Pisanie do sprzedaży XATS jest dozwolone w bardzo ograniczonych okolicznościach [Open]

15. Sprzedaż numerów identyfikacyjnych (ID) jest niedozwolona [Open]

16. Używanie Size i Big jest ograniczone [Open]

17. Nie omawiaj hackowania ani powiązanych działań [Open]

18. Wyśmiewanie użytkowników za nabywanie produktów polskixat lub próbowanie zdobywania rangi [Open]

19. Wszyscy odwiedzający muszą używać nazwy o odpowiedniej długości lub rozmiarze [Open]

20. Moderatorzy i właściciele mają decydujący głos w klasyfikacji materiałów obraźliwych [Open]

21. Przestrzegaj warunków świadczenia usług polskixat i nie udostępniaj poufnych informacji [Open]


INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKA

  • Oszukiwania lub próba oszustwa będzie prowadzić do zablokowania na zawsze.
  • Jeśli zostałeś oszukany, powinieneś udać się do systemu xats ticket i zgłosić oszustwo w dziale "Scam Report" ze wszystkimi dowodami, które posiadasz.
  • Jeśli jesteś reserve, otwórz Ticket w sekcji Payment Problems .
  • Fałszywe transakcje należy natychmiast zgłosić moderatorowi lub właścicielowi, aby podjąć odpowiednie działania. Dołącz pełne dowody rozmowy i zrzuty ekranu z zarejestrowaną nazwą i ID.
  • Jeśli nie możesz otworzyć ticket, powinieneś wypróbować Forum pomocy technicznej. W razie potrzeby otrzymasz pomoc z odpowiednimi wskazówkami.
  • Jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niewłaściwie przez innego pracownika, możesz wysłać głównemu właścicielowi wiadomość tutaj.

INFORMACJE DLA PERSONELU

  • Wymagany jest powód dla każdego wyrzucenia i bana. Właściciele nie muszą podawać przyczyn mute. Jedynymi wyjątkami są sytuacje, w których banuje się boot lub ban użytkownikom, którzy sami się prosza.
  • Jeśli ma miejsce nalot, należy użyć trybu ochrony /p. Jeśli to się nie powiedzie, użyj trybu /pr.
  • Jeśli użytkownik złamie regulamin, szukając pomocy, bądz wyrozumiały, niż ktoś, kto jest tutaj, aby porozmawiać o ogólnych tematach.
  • Jeśli banujesz użytkownikowi oszustwa, upewnij się, że zawiera wystarczający dowód i zgłosić użytkownika za pośrednictwemticket.
  • Jeśli użytkownik testuje emotikony na czacie, to skieruj go do polskixat testprzetestować uśmieszki.
  • Nieprofesjonalne zachowanie na innych czatach może narazić Cię na ryzyko degradację w Handel. Jest to weryfikowane indywidualnie dla każdego przypadku.
  • Musisz być aktywny, aby utrzymać swoją pozycję. Aktywność mierzona jest przez częstotliwość pomocy i zdarzenia.
  • Skonsultuj się z użytkownikiem o takiej samej lub wyższej randze, decydując się na obniżenie range kogoś. W przypadkach wyraźnego nadużycia możesz natychmiast zdegradować.
  • Nie wolno banować na długi okres z mizernych powodów. Zakaz całodzienny może nie być sprawiedliwy w przypadku wszystkich naruszeń przepisów. Zastanów się dobrze, co jest sprawiedliwe i właściwe.
  • Właściciele nie mogą ignorować osób do drobnych rzeczy (np. Spamu).
  • Nie kopnij zbanowanych użytkowników.
  • Bany nadane przez bota powinny zostać zweryfikowane. Jeśli użytkownik nie zrobił nic złego, rozważ odblokowanie go. Przed podjęciem działań we własnym zakresie skonsultuj się z właścicielem lub głównym właścicielem.
  • Moderatorzy są zobowiązani do udowodnienia naruszeń, które występują na prywatnym czacie moderatora.
  • Jeśli niezarejestrowany lub zarejestrowany użytkownik flaming innego użytkownika na prywatnym czacie, moderator powinien zbanować posiadając wystarczający dowodów; zrzut ekranu z konwersacji z numerem (ID).
  • Jeśli jesteś z dala lub zajęty, przejdź do zakladki staff. Pozwoli to innym użytkownikom wejść na grupe Handel
  • Jeśli nie masz pewności co do swoich zakazów, odwiedź stronę moderator's guide.